martes, 14 de maio de 2013

Gústame o Galego

Comezamos a celebración do Día das Letras Galegas, este ano adicado a Roberto Vidal Bolaño, do mellor xeito posible, facendo a nosa declaración de principios dun xeito ben orixinal, dicindo ben clariño "Gústame o Galego" , unha iniciativa da Coordenadora de Traballadores pola Normalización Linguística que están a percorrer o noso país e o IES de Fene tamén quería estar nese "fotocol"

Dende as 9.00 ata as 12.00 da mañá, hora na que saíamos para o Teatro, alumnado, profesorado, persoal de administración e servizos, pais, nais e amigos do Segrel, achegáronse canda nós para dicirnos...
Gústame...
  • o xeado con sabor á terra (O lema gañador do noso concurso - Andrea Goti - 3º ESO)
  • que se faga xustiza co Galego
  • que me digan "qrt m8" ; -)
  • que che guste a miña lingua :-P
  • soñar en galego e espertar cun "bo día"
  • que che guste a miña lingua para pedirme que confíe en ti
  • que no deporte o galego non quede fóra de xogo
  • que as mates, a ciencia, a tecnoloxía... sexan en galego!
  • que intentes falar en galego, aínda que che custe pouquiño
  • poder ter o móbil, o tablet ou o ordenador en galego
  • que me lembres en galego
  • o galego con acento africano
  • A Coruña, gústasme ti
  • que non nos coma a lingua o gato
  • o seseo (e a gheada, e o rotacismo...)
  • poder entenderme en galego con máis de 200 millóns de persoas
  • como empezan a falar galego @s pequerrech@s
  • que me entren en galego ;-)
  • que o galego me acompañe sempre
Algúns dos lemas do concurso organizado no centro: Gústame...



E así recolleron a noticia dende Radiofusión Fene

Ningún comentario:

Related Posts with Thumbnails